sobota, 19 października 2013

Prolog.

Życie jest piękne, nieprawdaż ? Może gdyby nie takie osoby jak Maryśka byłoby jeszcze piękniejsze. Mimo, że to jędza, to i tak ją kocham, w końcu to moja siostra. A swoją drogą, nie rozumiem dlaczego obie nie możemy być tak samo ładne, jako bliźniaczki powinnyśmy być przynajmniej podobnej urody a tu nic. Za nią oglądają się wszyscy, za mną praktycznie nikt. Lecz to nie jedyna rzecz jaka nas różni ; ona kocha sukienki i szpilki , ja wolę spodnie i trampki ; ona jest umysłem ścisłym , ja humanistą. Jedyne co dobre w tym różnieniu się to to, że ja potrafię śpiewać i grać na gitarze a ona jest kompletnym beztalenciem. Aktualnie jest 1 czerwca,28. lecimy do Londynu na całe trzy miesiące przed studiami. Sądzę, że będą to zwykłe wakacje, lecz Miśka twierdzi, że coś się wydarzy, coś, co zmieni nasze życie...
Jestem Julia Mega i zapraszam was na moją przygodę w 'Deszczowej Krainie'






_________________________________________________________________________________
Nie podoba mi się ten prolog, ale to dopiero początek ,a i tak raczej nikt tego nie przeczyta xd

4 komentarze:

  1. Nie pierdol głupot!
    Zaczyna się ciekawie! <3
    Ja będę obserwować i czytać :*
    Tylko dodaj jeszcze bohaterów, a będzie git majonez xD
    Czekam na nn :)
    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pomysłu na bohaterów .________.
      troszkę poczekasz bo na 1. rozdział tez nie mam pomysłu :x
      Macacz xx

      Usuń
  2. Czekam na rozwój akcji! xx
    informuj ;)

    OdpowiedzUsuń